torstai 28. toukokuuta 2015

Voi shoppailun ilo ja autuus


Olen ollut vähän "rikki", ei ole huvittanut pahemmin ostella. Ensin shokki raskaudesta, sitten angsti etten mahdu kohta vaatteisiin. Ebaystä olen ennen ostellut jopa liikaakiin, joten sielläkään ei ole tullut käytyä pitkään aikaan, koska olen sen vähän hölmösti itseltäni kieltänyt. Luottokorttilasku kiittää, minä en.
 
No, kylläpä tuntui hyvältä tuossa yksi päivä mennä ystävän kanssa shoppaamaan! Mikään ei piristä niin kuin kaupat ja juoruilu. Oli toki syykin, oli pakko ostaa ensimmäiset mammafarkut, koska nuo vanhat alkavat puristaa. Kyllähän niissä seisoo, mutta istuminen... Tosin en ole vielä ehtinyt käyttää, koska säät ovat olleet sen verran lämpöisiä että on pärjännyt kevyemmissä. Mutta löysin Hennesiltä tosi stylet flaret! Siellä olisi ollut myös aivan ihanat revityt nilkkapituiset, ystäväni mukaan todelliset teini-äiti housut. :D Mutta kun molempien hinta oli 40€, jätin ne sitten kuitenkin kauppaan vaikka nämä toiset ovatkin jääneet vaivaamaan. Tuntuu vaan kieltämättä turhalta hankinnalta, kun käyttöaika on niin lyhyt, kuten myös kesä. Syksyllä ja talvellahan niillä ei tee enää mitään. En tiedä että saisiko myös äitiyshousuja myytyä kirpparilla kuinka hyvin.


 
Sitten ostin Body Shopista kuorintavoidetta, joka tuoksuu niin hyvältä että sitä tekisi mieli syödä. Kuten myös Sokokselta kaikkea tarpeellista kosmetiikkaa, helpotti! Sitten olen tässä klikkaillut muutaman jutun ebaystäkin, kylläpä sekin tuntui hyvälle. Mielestäni tuollaiset ostolakot ovat aivan naurettavia ja mielenterveyttä häiritseviä. Mieleen alkoikin heti tulla, mitä kaikkea minun pitäisi hankkia. Minulla on esimerkiksi aivan ihana Zaran jakku, jota sai vaikka missä karkkiväreissä. Ajattelin että toinen olisi kiva. Varsinkin kun ensimmäisessä oli kiinni lappu "80€", vaikka maksoin siitä postikuluineen noin 15. Ebay <3. Tilasin myös yhden vauvajutun, jonka esittelen kunhan se joskus saapuu. Bolerollekin olisi itseasiassa tarvetta, mutta esimerkiksi meillä ne maksavat keskimäärin 60€, joten kai nyt mieluummin tilaan senkin jostain. Ehkä tämä elämä vielä iloksi muuttuu.


 
Jouduin tilaamaan tänään myös uuden Visa-kortin, edellinen on vingutettu niin loppuun, että muovi alkoi irrota ja kortti ei aina toimi. Hups.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti